Sportowy / ostry itp Wałek rozrzadu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Sportowy / ostry itp Wałek rozrzadu

Postprzez PtasiorSki » 5 sty 2014, o 23:20

Witajcie naczytałem sie o tym ale malo jest kto wstawil w grupie vw 8 zaworowej . Taki wałek od "swiatka" znanego to telefon przelew i mamy . :0 teraz druga sprawa ktos ma takie cos ? jak to sie ma do ustawienia rozrządu ? trzeba koło na wałek inne prosze o wypowiedz osoby co ma zainstalowane takie ustrojstwo ;P powiem ze w silniku opla 2,0 takie wałki to mega kop mocy dla auta nie wierzyłem ale tez auta nie mialem kiedy oglądnąć od strony mechanicznej jak to zainstalowano ;))
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Sportowy / ostry itp Wałek rozrzadu

 

Postprzez Paweu » 5 sty 2014, o 23:37

PtasiorSki, poczytaj ten temat.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=42

A co do wałka... To szukaj raczej od 2e..
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4082
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez suchyvw » 5 sty 2014, o 23:40

JA mam w swoim 1.8 ADZ walek z PG( passat g60), czuc wyraznie przyrost mocy szczególnie na wysokich obrotach, dzwiek silnika jest tez delikatnie zmieniony.
To nie tylko samochód lecz kawałek życia..
http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-18-adz-vt51854.htm
suchyvw
Badacz tematu
 
Posty: 210
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 20:29
Lokalizacja: Łączno/Morąg

Postprzez Opik » 5 sty 2014, o 23:41

Swiatek robi mega porządne wałki i jest to przede wszystkim zrobione z sensem, a nie drut patent "może podziała". Jest na jego stronie wszystko pięknie opisane, jak możesz sobie cenowo pozwolić na takowy i jesteś pewny sprawności silnika to możesz pakować, powinna być spora różnica w dynamice jak się to sensownie dostroi. Do tego możesz pobawić się i odchudzić koło zamachowe, bo w Golfie jest ono "męskie" i jest z czego zrezać
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 6967
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PtasiorSki » 5 sty 2014, o 23:48

wiem wiem czytalem ale widzisz piszesz zestroic co masz na mysli dajmy na to silnik 1,8 90KM tam co zrobisz nie wiele . a na org znaki ustawisz wałek od swiatka ?? Druga sprawa właśnie zapomniałem duzo ludzi pisze wałek od 2E ?? wstawiam jest P&P ? taki walek zaraz mogę miec aż taka straszna róznica ;>? miałeś widziałeś ? a od g60 tez jest to samo czy g60 to nie 16v?

[ Dodano: 2014-01-05, 22:53 ]
ps co do koła to zostalo zdjęte na ostro jak skrzynia mi padła :p teraz na gazie jak mam wolne obroty czuje ze lekko faluje silnik ale zaplonem przyspieszylem i jest ok ;P czy dało mocy hmm nie wiem nie widze zbytnio kondycje silnika mam bardzo doba 2 miesiace sam zmienialem silnik dorwalem mega sztuke panerwki itp no malina zdziwiony jestem ze taki silnik dorwalem
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Opik » 5 sty 2014, o 23:53

Miałem okazje "wymacać" dwa Fiaty z czego jeden do trackdayów po zmianie na taki wałek i była kosmiczna różnica i to na technologicznie niedorozwiniętej OHVce :D
A ustawić mam na myśli że przy regulowanym kole możesz sobie w pewnym zakresie wyregulować kąt w okół własnej osi. Metodą prób i błędów najprędzej :D

Ja u siebie mam serię i nie czuje potrzeby nic zmieniać w tym silniku ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 6967
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PtasiorSki » 6 sty 2014, o 00:10

no jak nic narazie bym wstawil ten walek od 2E tylko co to ma dac ale walek od swiatka i tak u mnie zawita trudno ze wywale prawie tysiaka ale chce zobaczyc :D tak samo podobno kompresor nie bedzie dzialal bez kucia silnika w 1,8 wstawilem i działalo ;))) bez kabinacji ;) ok odbiglem od tematu ok kolego przekonales walek bedzie wstawiany hmmm ciekawe do jednopunktu gdzies jakos mozna dostac większą przepustnicę ??
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Opik » 6 sty 2014, o 00:14

a co w jednopunkcie ma ci dać większa przepustnica? ;) Już tak się bawiąc to lepiej i taniej wyjdzie wsadzić 2.0 tam
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 6967
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PtasiorSki » 6 sty 2014, o 00:35

jak zmienialem silnik mialem swapa robic ale kabelki instalacja to moja slaba strona ... zaraz szału bym dostał :p pomalowac pospawac mechanika wszystko od podstaw ale juz całe wiązki to odpada zeby to było P&P albo obok auto i przekładam ... ;P
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki





Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość