problem z czujka oleju!!!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z czujka oleju!!!

Postprzez Qcyk » 4 cze 2008, o 20:06

Witam wszystkich !!! Mam nadzieje ze ktos mi pomoze, a mianowicie swieci mi sie czujka oleju i zaczyna okropnie piszczec !!!! Co mam z tym fantem zrobic ??musze tez dodac ze olej oraz filtr oleju zostal wymieniony 4 dni tem do teraz bylo wszystko spoko dopiero dzsiaj popoludniu zacal szalec ????????????
Qcyk
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: Anglia

problem z czujka oleju!!!

 

Postprzez robson3432 » 6 cze 2008, o 23:07

Witam ,ja miałem niedawno też taki problem co sie okazalo był padniety czujnik oleju wymieniłem na nowy i wszystko wróciło do normy.
robson3432
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 22 maja 2008, o 21:35
Lokalizacja: Janów

Postprzez farser » 7 cze 2008, o 02:24

Sprawdz sobie jaka ma silnik kompresje
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez n00b1two » 11 cze 2008, o 01:46

Dokładnie tak czujnik oleju ja z tym jezdzilem 7 meichow :D W sumie ten dzwiek fajny wpadałem w trans 140 i dawaj :P
n00b1two
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:35
Lokalizacja: google

Postprzez sepcio » 29 cze 2008, o 10:34

skoro Ci swieci i brzeczy po wymianie filtra i oleju to juz znacz przyczyne.
wymien najpierw filtr, niektorym po jego wymianie pomoglo. z tego co pamietam to polecali filtry bosha.
chyba ze jeszcze pompa oleju Ci sie zasyfila
sepcio
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 16 paź 2007, o 11:34
Lokalizacja: starachowice

Postprzez drummer » 30 cze 2008, o 18:50

Ja mam podobny problem oba czujniki wymienione a nadal brzęczy ciśnienie sprawdzane i jest wporządku ale po przejechaniu 20 km zaczyna świecić i brzęczyć . Wciskam sprzęgło przygazuje i przestaje:> Może ktoś wie jaka jest przyczyna??? Troche to irytujące:)
drummer
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:42
Lokalizacja: Tczew

Postprzez SotoM » 30 cze 2008, o 19:06

drummer napisał(a):Ja mam podobny problem oba czujniki wymienione a nadal brzęczy ciśnienie sprawdzane i jest wporządku ale po przejechaniu 20 km zaczyna świecić i brzęczyć . Wciskam sprzęgło przygazuje i przestaje:> Może ktoś wie jaka jest przyczyna??? Troche to irytujące:)

a dobrze ci dobrano czujnik?? bo sa 2 czujniki. 1 w głowicy podajrze niebieskli a drugi w obudowie filtra. i teraz tak , ich jest kilka rodzaji zależy na na jakie cisnienie jest przystosowany. nieraz sie trafia ze czujnik jest wdlaiwy. bys musiał sprawdzic cisnienie oleju jakie masz.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kokosik_20 » 2 lip 2008, o 09:59

ja sie dwa lata z tym gownem meczylem chlopaki a przyczyna byla proste chinskie czujniki!! sprobojcie zamienic sie z kims na czujniki i sie przejedzcie,ja na szrocie kupilem oryginalny czujnik i teraz gra
Avatar użytkownika
kokosik_20
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2007, o 18:40
Lokalizacja: Drawsko Pom

Postprzez farser » 2 lip 2008, o 10:47

U mnie jest problem z czujka jak jada 4 osoby i wiecej wtedy napierdala a jak smigam sam lub w 2 osoby to jest spoko takze w moim przypadku raczej czujnik odpada :cry:
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez Qcyk » 3 lip 2008, o 23:03

heheh co do czujnika to niewiem !!!! wkoncu sie wkurwilem i postawilem go do mechanika!!!! mechanik stwierdzila za pierwszym razem ze jest spoko ale wymienila czyjnik i skasowal 40 funtow!!!!! odebralem na drugi dzien jechalem do pracy i znowu kicha!!!!!!!postawilem go ponownie do mechanika nieuwierzyl !!! wzialem go na jazde probna zobaczyl na wlasne oczy moj problem...... znowu go zostawilem!!! zadzwonil na drugi dzien i powiedzial ze niewie co to jest nie ma pojecia !!!!!!! a nadmienie ze koles naprawia tylko AUDI i GOLFY!!! stwierdzil ze to problem z elektryka i on na to nic nie poradzi!!! stwierdzil tez ze silnik jest spoko i zeby sie tym nie przjmowac !!!!!!!mechanikem jest ANGOL
Qcyk
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: Anglia

Postprzez SotoM » 4 lip 2008, o 09:56

nie stresujcie sie po przeczytaniu tego - przerabiałem temat ciśnienia oleju w skodzie fabii 1,4 16V.zmieniałem olej z 10tki na 15tke , filtry oleju,popychacze, zmieniałem czujniki , poprosiłem kolesia elektryka aby mi sprawdził instalacje, czysciłem kanały olejowe w głowicy, zmieniałem pompe olejową jak juz miałem zrzucona miske olejową to nawet załozyłem nowe panewki korbowe,ale nie rzuciłem sie na główne tylko dalej szukałem. chyba z 6 miesiecy dodchodziłem co jest w5 i doszedłęm jeszcze raz zwaliłem miche oleju i odkręciłem stopy główne wału korbowego i co zobaczyłem - zajechane panewki główne,od czego?? sam nie wiem.koniec tematu a dlaczego , ponieważ blok jest aluminiowy a nawet skoda nie przywiduje wymiany panewek.nie ma panewek do regeneracji. facet kupił samochód od dziadka ale dziadek był chyba tak zdolny ze wlał motoDr'a do silnika i sprzedał auto. a ze skadzianka trafiła do mnie na wymiane oleju no i herezja sie zaczeła... sorka za długi post ;-)

[ Dodano: 2008-07-04, 10:00 ]
Qcyk, mozesz jeżdzić na ryzykanta, odłącz sobie czujnik zrób kabelek z końcówkami i zmasuj go. juz ci wtedy w zyciu nie piśnie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Qcyk » 5 lip 2008, o 23:44

Wiecie co jeszcze zauwazylem ze piszcz\y tylko wtedy kiedy jest bardzo cieplo !!!!!!
NP. slonce naparza jak cholera jade do pracy stawiam go na parkingu no i stoi on okol 9 godz.no i po pracy wsiadam i w polowie drogi zacvzyna piszczec !!!!a np. w chlodny dzien takie zjawisko nie wystepuje!!!!! nic nie piszczy i jest wszystko wporzo!!!!niewiem badz tu madry i pisz wiersze ;d
Qcyk
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: Anglia

Postprzez SotoM » 5 lip 2008, o 23:57

np o mnie sa 2 czujniki oleju. nie pamietam jak jest w benzynie....a nad kolektorem ssącym przy rozrządzie tez masz czujasa?? albo 2 obok siebie?? albo jak z boku glwicy od str skrzyni jak jest kruciec wodny - nad nim albo pod nim chyba tez jest czujnik oleju. który czujnik on ci wymienił??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Biger » 17 lip 2008, o 21:57

Qcyk napisał(a):(...)Mam nadzieje ze ktos mi pomoze, a mianowicie swieci mi sie czujka oleju i zaczyna okropnie piszczec (...)

Proponuje wymienić 2 czujniki cisnienia oleju (biały i brązowy) zlokalizowane:
- biały (na głowicy ) brązowy (wspornik fitra oleju) w wersjach po 1994r.: zlokalizowane
Parametry czujnikow: biały 1,6 (1,8) + 2,0 bar
brązowy: 0,15 + 0,45 (0,65) bar

Właśnie dziś wymienilem - miałem ten sam problem - U mnie pomogło :-)
Nalegam do kupna oryginalnych (zamienniki wymieniłem po 3 miesiącach)
Dodatkowo musialem jeszcze wymienic kruciec wodny + ale to inna historia ...

SotoM napisał(a):(...) nie pamietam jak jest w benzynie....a nad kolektorem ssącym przy rozrządzie tez masz czujasa?? albo 2 obok siebie?? (...)

W silnikach benzynowych:
- 2 czujniki ciśnienia oleju (biały i brązowy) zlokalizowane jak wcześniej nadmieniłem na głowicy (biały) oraz wsporniku filtra oleju (brązowy). W wersjach po 1994r. - zlokalizowane na wsproniku wymiennika ciepła (chłodnicy oleju) kolory te same

W silnikach diesla:
2 czujniki (lokalizacja podobna jak w benzynie) odpowiednio:
na wsporniku fiitra oleju (szary) na głowicy (brązowy lub niebieski - w w wersjach z bezpośrednim wtryskiem)

pzdr ...
Biger
 

Postprzez Piotr Bąk » 19 lip 2008, o 18:18

Witam Qcyk. Przyczyn Twojego problemu może być naprawdę sporo. Takie najmniej kosztowne to czujniki.Ale one odpadają bo już wymieniłeś. Jak elektryka to przesrame bo trudno to zlokalizować ale ja bym na to nie stawiał.To jest po mojemu wina motoru bo piszesz że pali się podczas gorącej pogody.Najprędzej to coś z olejem.Poprostu podczas ciepła olej się rozgrzewa i robi sie za rzadki i spierdziela mu ciśnienie spod którejś panewki.Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i na ciepłym silniku.Może już tez pompa słabo zapodawać.Spawdź też napięcie paska rozrządu.Czujnik zawsze zapali Ci się po przekroczeniu 2150 obr szczególnie w Twoim przypadku jak go przyduszasz albo jedziesz pod górę lub na zakrętach. Proponuje zrobić to co napisałem i daj po tym znać
Jak jest sprawunia to walić na gadu
Piotr Bąk
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Tomaszów

Następna strona




Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości