Temperatura rośnie, po ponownym uruchomieniu jest ok

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Temperatura rośnie, po ponownym uruchomieniu jest ok

Postprzez kulik » 22 mar 2012, o 11:10

Witam. W moim golfie 3 1.8 mam taki problem, że podczas jazdy wskaźnik temperatury pokazuje mi, że temperatura wzrasta powyżej 90 stopni, gdy go zgaszę o odpalę na nowo już pokazuje że jest 90 stopni i po jakimś czasie jazdy znów zaczyna przekraczać 90. Miał ktoś z Was już taki problem? Czy powinienem się bać, że silnik naprawdę się przegrzewa czy to tylko licznik mnie oszukuje? Dodam jeszcze, że czujnik temperatury został wymieniony.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Temperatura rośnie, po ponownym uruchomieniu jest ok

 

Postprzez Gofer » 22 mar 2012, o 12:04

A wentylator się włącza ?
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 601
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez kulik » 22 mar 2012, o 12:08

Ciężko mi powiedzieć bo jeżdżę tylko po mieście i zazwyczaj gdy temperatura pójdzie w górę to na światłach odpalę na nowo samochód i jest ok ale wydaje mi się, że nie, jednak to jest trochę dziwne gdy temperatura jest za wysoka, wentylator się nie włączy, odpale samochód na nowo i już jest dobrze
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Gofer » 22 mar 2012, o 12:31

Do sprawdzenia czy wentylator pracuje przy wzroście temperatury powyżej 90 stopni !

kulik napisał(a):odpale samochód na nowo i już jest dobrze


Jak długo jest dobrze ?
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 601
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez kulik » 22 mar 2012, o 12:39

Różnie jest. Czasem już normalnie jadę aż do samego końca przez około 10minut ale dzisiaj na 8km 4 razy odpalałem na nowo. Ale często jest też tak, że ani razu nie przekroczy temperatury i jest ciągle w normie
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Gofer » 22 mar 2012, o 12:56

kulik napisał(a):Dodam jeszcze, że czujnik temperatury został wymieniony


Który czujnik temperatury ? Bo są dwa .
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 601
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez kulik » 22 mar 2012, o 16:55

A to ja już nie wiem bo to mechanik wymieniał, jeśli one się różnią to ten jak dobrze pamiętam był 4-pinowy
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez PabloSBT » 22 mar 2012, o 18:29

ściśnij wąż od chłodnicy jak jest nagrzany jak będzie twardy to masz układ zapowietrzony ;) ja u mnie ostatnio wymieniałem czujnik na oryginał ELTH bo na zimnym nie równo pracował i zrobiłem to plug i play na szybko bez spuszczania płynu a układ i tak się zapowietrzył odpowietrzyłem i już chociaż bym jechał 20 km/h to nie przekroczy 90 stopni :) a zrobie tak jak ty mówisz tzn na postoju go zgasze i włącze zapłon bez odpalania to pokazuje ponad 90 stopni czasami nawet 95 a przy tej temp włącza się wiatrak więc licznik okłamuje ;p
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 2 gości