Sprzęgło

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez greg_117 » 18 kwi 2012, o 21:13

U mnie w 1.4 ABD koszt sprzęgła+docisk+łożysko = 380 zł
Robota 250 ( wyjęcie i wsadzenie skrzyni z robotą)
Lecz nie wiem jak to z częściami do 1.8 :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

 

Postprzez Radekb351 » 18 kwi 2012, o 22:00

Ja za kpl. sprzęgło LUK do 1.8 płaciłem 260zł
Linka z manualna regulacja 120zł (bez samo regulatora)
Co do robocizny ci nie powiem bo wymieniałem sam w domu.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez alan232 » 22 kwi 2012, o 13:53

Tak , ale żeby kupić te sprzęgło + linkę to mam podać tylko model samochodu , rok , i silnik to w zupełności wystarczy czy coś jeszcze ?
alan232
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 kwi 2012, o 11:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bendi86 » 2 maja 2012, o 00:43

Panowie a jakie są objawy zużycia oprócz ślizgania ? Bo u mnie chwyta ładnie ale łapie jak tylko puszczam od podłogi bardzo szybko a potem to tak jakby nie chciało odbić delikatnie się unosi . Mam nadzieję że wytłumaczyłem to dość zrozumiale ...
bendi86
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 9 sie 2011, o 09:42
Lokalizacja: Góra

Postprzez slawek5t » 2 maja 2012, o 00:47

Możesz mięc coś z pompką sprzegła która jest przy pedale.
Probowałes pedał popchnąć do góry ?
Pewnie bedzie trzeba zajrzec do pompki. Ponoć czasem sie rozszczelnia i wtedy dzieją sie takie cuda
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 2 maja 2012, o 10:34

On ma linke. Pewnie samo(dupiato)regulator daje ciala.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez tomoziomo » 4 maja 2012, o 13:52

romano napisał(a):Ja mam problem ze ślizgającym się sprzęgłem. a dodatkowo sprzęgło bierze u samej góry. dosłownie wystarczy 1 cm aby rozłączyć napęd. Problem ślizgania był w lutym potem było ok, można było gaz do podłogi wcisnąć i się nie ślizgało a od tygodnia jak wcisnę gaz 60% to się ślizga. linke mam z samoregulatorem


Witam! Mam ten sam problem ze ślizgającym sie sprzęgłem. NIe bierze mi u samej góry ale ślizga się. Co trzeba wymienić jeśli taki problem wystąpił :?:
tomoziomo
tomoziomo
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:40
Lokalizacja: Jadowniki

Postprzez trollu » 4 maja 2012, o 15:45

tomoziomo napisał(a):Co trzeba wymienić jeśli taki problem wystąpił

jeżeli sprzęgło się kończy to nic innego jak wymiana nie pomoże
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Wpadło sprzęgło - Pilne

Postprzez LulekBR » 16 maja 2012, o 10:18

Witam wszystkich,

Od tygodnia jestem szczęśliwym (a może i nie) posiadaczem Golfa III 1.4 +LPG, wczoraj na postoju wcisnąłem bardzo lekko sprzęgło i zapadło się do podłogi, wydaje mi sie że zrobiłem to już na zgaszonym silniku ale nie jestem pewien. Poprzedni właściciel twierdził, że sprzęgło było wymieniane niedawno. Auto odpala normalnie na jedynce i jedzie. Wiem, że były już takie wątki ale są stare i większość sugeruje używania opcji "Szukaj". Nie sprawdzałem czy linka jest cała bo spieszyłem się do pracy, ale jeżeli to nie linka strzeliła to co?
LulekBR
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 09:43
Lokalizacja: Kraków

Postprzez trollu » 16 maja 2012, o 11:37

po co zaśmiecasz forum zakładając ten sam temat w różnych działach? :looka:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez LulekBR » 16 maja 2012, o 12:04

Pomyliłem dział, więc dodałem go w odpowiednim więc prędzej czy później moderator usunął by temat w złym dziale. Mam jeszcze jedno pytanie, jaka linka jest w Golfie III `92 1.4 +LPG, automatyczna czy reczna?
LulekBR
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 09:43
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PiJey88 » 16 maja 2012, o 12:07

zawsze jest z samoregulatorem
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości