przeguby i półosie

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez gabzes » 30 gru 2012, o 17:57

a masz ten program etke?
sprzedam części od vw vento 1.9 TDI 90KM 94r
gabzes
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 15:22
Lokalizacja: Kraśnik

 

Postprzez lang » 30 gru 2012, o 19:22

lang
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:54
Lokalizacja: ZdolnyŚląsk

Postprzez gabzes » 4 sty 2013, o 11:26

A Ty u siebie to już zrobiłeś??
sprzedam części od vw vento 1.9 TDI 90KM 94r
gabzes
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 15:22
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez michaspasta » 4 sty 2013, o 19:36

witam podłączam się do pytania poniewiaż w moim Golfie także podejrzewam przegub ale chcę sie jeszcze upewnić . problem wygląda następująco ...

Po przejechaniu paru km (myślę że do momętu gdy smar sie nie rozgrzeje lub rozeje lub rozejdzie z uwagi na zimę ) słychać bardzo głośny stukot z prawej strony podczas przyśpieszania :-o na każdym biegu , gdy auto jedzie własnym pędem (bez gazu) nie stukot ucicha ale zostaje szarpanie (chociaż szarpanie może być spowodowane zupełnie innym czynnikiem ) proszę o szybką pomoc :!: panowie liczę na was :cwaniak:
michaspasta
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 kwi 2012, o 15:44
Lokalizacja: ZAMOŚĆ [LZA]

Postprzez palio » 4 sty 2013, o 19:41

Jeżeli stukot jest rytmiczny i wzrasta wraz z prędkością to możliwe, że posypał się przegub wewnętrzny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez michaspasta » 4 sty 2013, o 19:43

a jest jakiś sposób żeby sprawdzić dokładnie czy to napewno wewnętrzny?? i czy można go wymienić w domowych warunkach :zakrecony:
michaspasta
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 kwi 2012, o 15:44
Lokalizacja: ZAMOŚĆ [LZA]

Postprzez palio » 4 sty 2013, o 19:45

Żeby dokładnie to sprawdzić to nie wiem. Miałem kiedyś taki przypadek. Jadąc na wprost wraz ze wzrostem prędkości było słychać stukot. Zaprowadziłem auto do mechanika i mi właśnie wymienił wewnętrzny przegub.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez michaspasta » 4 sty 2013, o 19:48

no to jutro będę musiał się trochę pomęczyć ze względu na brak funduszu będę zmuszony zrobić to w domu jakoś .. Dzięki wielkie za pomoc ;-) na chmielakach masz u mnie piwo :ok:
michaspasta
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 kwi 2012, o 15:44
Lokalizacja: ZAMOŚĆ [LZA]

Postprzez strzeliniasty » 4 sty 2013, o 21:33

glowna przyczyna uszkodzenia przegubu wewnetrznego to w czasie jazdy na wprost wraz ze wzrostem predkosci slychac rytmieczne stukanie im szybciej jedziesz tym szybciej stuka oraz przy przyspieszaniu trzesie calym autem

odnosnie pukania - mialem ten objaw okazalo sie ze pukalo lozysko w przednim kole, mialem tez drugi objaw trzeslo calym autem okazalo sie ze przegub

zeby sprawdzic skrec kola zlap reka za polos i staraj sie nia machac - jak bedzie luz na ktores to w tej przegub do wymiany - od razu polecam nie kupowac nowego zamiennika tylko kupic uzywana ori polos z przegubami
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez greg001 » 5 sty 2013, o 07:13

sprawdź czy wszystkie osłony ( gumy) przegubów są całe jeśli jest uszkodzona to zapewne ten przegub jest uszkodzony
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez michaspasta » 5 sty 2013, o 15:47

osłony wyglądają jak nowe :-| Dzięki wielkie za pomoc panowie :ok:
michaspasta
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 kwi 2012, o 15:44
Lokalizacja: ZAMOŚĆ [LZA]

Postprzez strzeliniasty » 5 sty 2013, o 17:14

to ze oslona jest cala nie swiadczy ze przegub moze byc uszkodzony
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron