Problem z podlaczeniem sterownika centralnego zamka

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Problem z podlaczeniem sterownika centralnego zamka

Postprzez P1t3r » 19 wrz 2013, o 20:18

W moim golfie 5d z centralnym z kluczyka zabralem sie za podlaczenie centralki z pilota (sterownik za 70zl z allegro) podlaczylem wszystko tak jak nalezy. Otwieranie dziala ale z zamknieciem jest problem gdy przycisne zamkniecie na pilocie to wlacza sie na ok 1s pompa paliwa WTF?! Kabel bialo-czarny ze sterownika odpowiedzialny za zamykanie podpialem pod bialo-czarny z pompki centralnego oznaczenie 12. Ktos moze natknal sie na cos podobnego?
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Problem z podlaczeniem sterownika centralnego zamka

 

Postprzez kebs » 19 wrz 2013, o 20:35

Zaczerpne z innego tematu forumowego...


Od sterownika: Sterowanie plusem
kolory:
Czerwony do 12V auta
Czarny do masy auta
Biały do szarego pompki (zamykanie)
Biało-czarny do zielonego pompki (otwieranie)
Żółty i żółto-czarny do 12V w aucie.
Praktycznie wszystkie części - MK3 2.0 2E. PW !


moj-golf/czerwone-mkiii-t61801.html
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez P1t3r » 19 wrz 2013, o 21:07

kebs napisał(a):Zaczerpne z innego tematu forumowego...


Od sterownika: Sterowanie plusem
kolory:
Czerwony do 12V auta
Czarny do masy auta
Biały do szarego pompki (zamykanie)
Biało-czarny do zielonego pompki (otwieranie)
Żółty i żółto-czarny do 12V w aucie.


Mam podpiete tak, od sterownika:
Czerwony, zolty i zolto-czarny do czerwono-zoltego pompki
Czarny do brazowego pompki
Bialo-czarny do zilono-czarny u mnie pin nr 10
Bialy do bialo-czarny nr 10


Wczesniej sie pomylilem, sorki
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kebs » 19 wrz 2013, o 21:26

Co nie zmienia faktu, iż masz inaczej podłączone, niż to jest w cytacie wklejonym.

Ja podłączałem ostatnio, tak jak pisze i wszystko działa. A u elektryka chcieli 100 złotych...... 20 minut roboty z lutowaniem :wstyd:
Praktycznie wszystkie części - MK3 2.0 2E. PW !


moj-golf/czerwone-mkiii-t61801.html
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez P1t3r » 19 wrz 2013, o 22:01

we wtyczce od pompki mam tylko jeden jednokolorowy przewod i jest nim brazowy... Otwieranie dziala ale zamykanie juz nie...
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kebs » 19 wrz 2013, o 22:21

Biały do szarego pompki (zamykanie)



Szarego przewodu nie masz ?
Praktycznie wszystkie części - MK3 2.0 2E. PW !


moj-golf/czerwone-mkiii-t61801.html
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Zico63 » 19 wrz 2013, o 23:25

Obrazek
To fotka wtyczki do pompki, z oznaczeniem przewodu plusowego - do tego, nie do czerwono-żółtego podłączamy plusa sterownika.
Są też i zielony, i szary. Czyli nic nie brakuje.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez pablomed » 20 wrz 2013, o 08:36

P1t3r, poszukaj szaro czerwonego jesli nie masz szarego, i nie podłączej w ciemno tylko testowo podaj na ten kabel napięcie 12v żeby sprawdzić czy zamyka
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez P1t3r » 20 wrz 2013, o 17:16

Doszedlem do ladu, otwieranie i zamykanie dziala problem pojawil sie gdy podpialem kable ze sterownika odpowiadajace za mruganie przy otwieraniu i zamykaniu. Po wpieciu sie kabli ze sterownika (u mnie 2 brazaowe, na nich bezpieczniki) w czarno-bialy i czarno-zielony na lampach to awaryjne mrugaly oprocz prawego tylu. Wlaczylem awaryjne i wszystko swiecilo. Zamienilem kable brazowe ze sterownika z czarno-bialym i czarno-zielonym i dalej nie swiecil prawy tyl, tylko ze tym razem nie dziala juz nawet przy wlaczeniu awaryjnych (mruga bardzo slabo razem z zarowka od hamulca)
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Zico63 » 20 wrz 2013, o 19:39

Na przewodach - widać z tego - muszą być diody (poczytaj, są rysunki) - to raz.
Obrazek
Diody na 4 lub 5 A, choć mogą i na 25A - ale nie mniej niż 4A! Wolty dowolne bo każda w ogólnym handlu ma co najmniej 50V, więc zapas jest.
Dwa - to przy pracach poruszał zapewne Kolega wtyczki tylnych lamp i lampy zgubiły masę.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez P1t3r » 21 wrz 2013, o 13:14

Wszystko ogarniete, problem byl z masa.....
DziekoVWa za pomoc ;-)
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości