logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 Kłopot z pompą paliwa
Autor Wiadomość
bart_GT 
Gaduła


Silnik: 1.8 ABS 90 KM
Pomógł: 12 razy
Wiek: 25
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 478
Skąd: PGO
Wysłany: 2013-01-03, 22:24   1.8 Kłopot z pompą paliwa

Witam serdecznie!

Silnik jak w temacie. Opis sytuacji - Auto jeździło i na lpg i na pb bez problemu; aż pewnego dnia umarła pompa paliwa ale od razu jej nie wymieniałem - wymieniłem ją dopiero teraz po ok 4 miesiacach. Założyłem inna pompe uzywaną, zalałem świeżej benzynki ok. 15 litrów i na pb przejechałem ok 20km po czym auto zgasło. Diagnoza - pompa paliwa pracuje ale nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia dosłownie "leci jak by chciało a nie mogło". Pomyślałem sobie że może jeszcze filterek pierwsze wymienie ale niestety tez nie pomogło.
Wymieniłem pompe paliwa na inna od tego samego goscia. Założyłem i autem przejechałem dosłownie ok 12km i ta sama sytuacja. Pompa pracuje ale nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia. Po parokrotnym włączaniu zapłonu auto odpalalo i mozna bylo jechac dalej parenascie metrow po czym znowu zgaslo. Pomyślałem może że w baku jest syf - ta sama pompka spuściłem wszystkie paliwo z baku. W pustym zbiorniku nie było żadnego syfu - sitko pompki czyste.
Wymieniłem jeszcze raz filter zalałem świeżym paliwem ok 20 litrów, pompke wyciagnąłem, oddałem i gość na szrocie kazał mi wyciągnać pompke z innego chodzącego golfa i mowil ze teraz musi byc ok bo auto jak widać chodziło na tej pompce. Po zamontowaniu do mojego auta ujechałem dosłownie kilometr i znowu to samo.
Rece mi opadaja. Czy ktoś moze mi powiedziec gdzie popełniam bład? Albo ewentualnie co jeszcze moge sprawdzic?
Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi!

Pozdrawiam!
_________________
Mój golfik ===> http://www.golf3.pl/topic..._gt-vt18305.htm

Zapraszam :)
 
 
 
DzoNKamizI 
Badacz tematu
MK3 4ever <3


Silnik: 2.0 8V AGG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 343
Skąd: Chybie/Cieszyn/Bielsko
Wysłany: 2013-01-03, 23:00   

Możliwe, że szlag trafił przekaźnik. Może raz idzie, raz nie idzie. Sprawdź sobie koniecznie :)
_________________
Moje melowate 4 kółka ;)
Nasze regionalne forum - vagpodbeskidzie.pl
 
 
 
bart_GT 
Gaduła


Silnik: 1.8 ABS 90 KM
Pomógł: 12 razy
Wiek: 25
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 478
Skąd: PGO
Wysłany: 2013-01-04, 00:33   

Przekaźnik juz odpadł w przedbiegach zapomniałem napisac ;)
_________________
Mój golfik ===> http://www.golf3.pl/topic..._gt-vt18305.htm

Zapraszam :)
 
 
 
DzoNKamizI 
Badacz tematu
MK3 4ever <3


Silnik: 2.0 8V AGG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 343
Skąd: Chybie/Cieszyn/Bielsko
Wysłany: 2013-01-04, 00:48   

A zawór odcinający dostaje prąd? Może coś gdzieś nie styka. Sprawdź jeszcze kable, może gdzieś robić się przebicie.
_________________
Moje melowate 4 kółka ;)
Nasze regionalne forum - vagpodbeskidzie.pl
 
 
 
pietrasiak2 
POMOCNIK
Jarek



Silnik: 1.8ABS, 3.0TDI, 4.2FSI
Pomógł: 105 razy
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 2012
Skąd: stryków
Wysłany: 2013-01-04, 09:33   

Może zbieg okoliczności z tymi pompami . Szczelność obudowy i stan oringów sprawdzałeś? Może pompę nową należało by kupić i włożyć ją w obudowę. Po za tym jak ją wkładałeś nie zagiął się jakiś wężyk i czy masz szczelność przewodów od pompy do wtrysku i czy nie jest filtr w odwrotnym kierunku założony.Po za tym jak wtrysk nie pracował tyle czasu może się zacinać i należało by go przeczyścić też miałem podobną sytuację , odkręciłem wyczyściłem , zrobiłem reset ECU i po problemie . Jeszcze możesz sprawdzić w nim membranę w regulatorze ciśnienia wtrysku :-)
 
 
 
suchyvw 
Badacz tematu

Silnik: 1.8 ADZ-->1.9 TDI 1z
Pomógł: 3 razy
Wiek: 21
Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 197
Skąd: Łączno/Morąg
Wysłany: 2013-01-04, 10:23   

DzoNKamizI napisał/a:
Możliwe, że szlag trafił przekaźnik.

mozesz powiedziec jaki numer przekaznika od pompy?
_________________
To nie tylko samochód lecz kawałek życia..
http://www.golf3.pl/topic...adz-vt51854.htm
 
 
 
bart_GT 
Gaduła


Silnik: 1.8 ABS 90 KM
Pomógł: 12 razy
Wiek: 25
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 478
Skąd: PGO
Wysłany: 2013-01-04, 11:36   

suchyvw napisał/a:
mozesz powiedziec jaki numer przekaznika od pompy?


Bodajże 67

Ale tak jak powiedziałem po zdjęciu przewodu paliwowego przed filtrem paliwa pompa mimo swojej pracy nie daje ciśnienia.
_________________
Mój golfik ===> http://www.golf3.pl/topic..._gt-vt18305.htm

Zapraszam :)
 
 
 
pietrasiak2 
POMOCNIK
Jarek



Silnik: 1.8ABS, 3.0TDI, 4.2FSI
Pomógł: 105 razy
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 2012
Skąd: stryków
Wysłany: 2013-01-04, 11:38   

Szczelność obudowy , lub sama pompa i wężyki łączące innej opcji brak :-)
 
 
 
Imper 
Ekspert
zawsze sa dwa wyjscia...


Silnik: 2.0 ABF
Pomógł: 76 razy
Wiek: 25
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 1597
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-01-04, 20:16   

dokladnie ja bym sie skupil na szczelnosci samego baku. Dla pewnosci manometr i sprawdzic cisnienie jakie pompa podaje. Jezeli wszystko bedzie ok to skupilbym sie na monowtrysku (nie pamietam dokladnie bydowy) ale chyba powinien tam byc jakis regulator cisnienia paliwa
_________________

 
 
 
RYSZARDbogu 
Berbeć

Silnik: 1.8
Wiek: 20
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: Boguchwały . ok.Morąga
Wysłany: 2013-01-19, 19:54   

Imper, trochę racji masz jak i inni Koledzy ale dołączę się do tematu mam Podobny problem
Pompka po podłączeniu do zasilania z Golfa chodzi ale Nie podaje paliwa!
Owszem tu mogę i zwaliłbym na nieszczelność i brak w niej ciśnienia ale dlaczego
jak podłącze ja na krótko np z prostownika podaje elegancko paliwo wyrzuca przez weze ? dalej jest nieszczelnosc? jak myslicie ? ja juz nie wiem gdzie szukac błedów i usterek

[ Dodano: 2013-01-19, 18:57 ]
Dodam ze robiłem 2 operacje na krotko z banki i z baku i z prostownika ok Dlatego chciałbym zobaczyć ten przekaźnik zmienic go no nic innego nie zostaje jak forum i próbować
 
 
 
pietrasiak2 
POMOCNIK
Jarek



Silnik: 1.8ABS, 3.0TDI, 4.2FSI
Pomógł: 105 razy
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 2012
Skąd: stryków
Wysłany: 2013-01-19, 20:45   

bylo na forum gosciowi nie smigala pompa bo wiazka silnika nie miala minusa , wogule nie idzie prad na wtyczke pompki? :-)
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska