logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: palio
2014-03-22, 17:54
Brak mocy, bardzo dużo pali.
Autor Wiadomość
powerqqq 
Berbeć

Silnik: 1.9 tdi
Wiek: 22
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2011-12-21, 16:57   Brak mocy, bardzo dużo pali.

Witam, mam pewien problem z moim golfem 3 1,9 tdi. Pierwszym problemem jest to że od jakiegoś miesiąca bardzo dużo mi pali ropy w granicach 11-13 litrów. Wcześniej mi palił około 6l
Drugim problemem jest brak mocy po przekroczeniu 90-100 km/h, dzieje się tak od kiedy go kupiłem czyli 5 miesięcy temu. Wymieniłem przepływomierz, zawór egr, zawór n75 i dalej to samo, wcześniej wywalało mi błąd (000575) nieszczelność w układzie dolotowym lecz już nie wyskakuje bo się okazało że źle był podłączony zawór egr, po tym auto stało się zrywniejsze lecz problem występuje nadal po przekroczeniu 90 czasami 100 km/h odcina mi moc lecz gdy jak delikatnie wciskam gaz to dojdzie mi do 120km/h i nie chce jechać dalej, nie łapie mi trybu awaryjnego. Prosiłbym o pomoc a szczególnie z tym ogromnym spalaniem.

Silnik - 1z
Rok - 1994
 
 
 
Snejk18 
Fanatyk


Silnik: 1.9 TDI 1Z (97,6 KM, 212 Nm)
Pomógł: 38 razy
Wiek: 28
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1054
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-12-21, 17:09   

Sprawdź przewody paliwowe, takie spalanie jest wręcz niewiarygodne w tym silniku. Możliwe, że masz gdzieś wyciek, paliwo wycieka ci w trakcie jazdy. Pompa go nie dostaje, dlatego jest słaby i wydaje się jak by tyle palił.

To pierwsze co przychodzi mi do głowy, po tym co napisałeś.
_________________
Moje TDI :D
 
 
 
powerqqq 
Berbeć

Silnik: 1.9 tdi
Wiek: 22
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2011-12-21, 17:28   

Patrzyłem i wszytko jest szczelne, Wycieków nie ma. ;/
 
 
 
Snejk18 
Fanatyk


Silnik: 1.9 TDI 1Z (97,6 KM, 212 Nm)
Pomógł: 38 razy
Wiek: 28
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1054
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-12-21, 17:47   

Hmm.. Bardzo dymi jak jeździsz ?? Nie śmierdzi ropą na odległość ??
_________________
Moje TDI :D
 
 
 
kamilkol20 
Czytacz


Silnik: 1,9 D
Wiek: 23
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Zamość (LZA .....)
Wysłany: 2011-12-21, 18:23   

Podpinam się pod temat mam podobne objawy w moim dislu tylko ze spalanie mam normalne ale wyczułem brak mocy a do 2tys obr czuje takie buchanie z tłumnika i przerywa a na postoju gdy wcisne pedał gazu to powoli sie zbiera ;/ filtr paliwa wymieniłem dodam ze to jest diesel bez turbiny pomozcie mi bo wybieram się nim w za granice a teraz takie cos mi sie zrobiło ;/
_________________
http://www.golf3.pl/topic...l20-vt56371.htm
 
 
 
powerqqq 
Berbeć

Silnik: 1.9 tdi
Wiek: 22
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2011-12-21, 19:19   

Nie dymi ani nie śmierdzi ropą.
 
 
 
kamilkol20 
Czytacz


Silnik: 1,9 D
Wiek: 23
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Zamość (LZA .....)
Wysłany: 2011-12-21, 19:29   

powerqqq napisał/a:
Nie dymi ani nie śmierdzi ropą.



Nie
_________________
http://www.golf3.pl/topic...l20-vt56371.htm
 
 
 
AdiK__ 
Ekspert
Loża Hejterów | VAG Sokółka


Silnik: TDI it's not a crime - AVF+
Pomógł: 47 razy
Wiek: 25
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 1546
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-12-21, 22:05   

Ja również odczułem spadek mocy podłączyłem pod kompa i sie okazało że czujnik temperatury paliwa w pompie padł, pompa daje o 0.124bara mniej. Kolega polecił wywalenie katalizatora i sprawdzenie bądź wymianę wszystkich wężyków podciśnieniowych. Jutro jade zmienić czujnik i zobacze czy to coś dało
_________________
Moja Perełka - Audi A4B6 AVF+ :audi:
 
 
 
kamilkol20 
Czytacz


Silnik: 1,9 D
Wiek: 23
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Zamość (LZA .....)
Wysłany: 2011-12-22, 14:19   

jeszcze dopisze ze tak do dwóch tys obr bucha z tlumnika i dymi na niebiesko a po wyzej 2 tys obr jest normalnie i nie dymi ;/ co to może się dziać do cholery ;/
_________________
http://www.golf3.pl/topic...l20-vt56371.htm
 
 
 
powerqqq 
Berbeć

Silnik: 1.9 tdi
Wiek: 22
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2011-12-23, 08:06   

Wczoraj miałem w baku około 15 litrów zrobiłem 91 km i auto zgasło, brakło paliwa, już nie wiem co mam z nim robić, i gdzie szukać przyczyny takiego spalania. Prosiłbym o pomoc.
 
 
 
SotoM 
POMOCNIK
SAMEGO SIEBIE



Silnik: BRD
Pomógł: 147 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 4049
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-12-23, 09:16   

powerqqq zatankuj ten zbiornik do odbicia pistoletu wtedy przejedx 100km i zatankuj ponownie do odbicia pistoletu bedziesz wiedział ile pali. - moze on tyle nie pali co piszesz tylko masz złe wskazania czujnika lub plywkaka w zbiorniku.
powiedz jeszcze ile ty km tym samochodem robisz np: do szkoły (podejrzewam -widząc twój wiek).
jesli robisz bardzo małe odcinki to moze nawet i 10L jarac . ale osobiscie sprawdził bym wskazania paliwa.
bo z tymi 15toma Litrami w zbiorniku to trochę przesadziłeś. rentgena w oczach masz czy linijka to zbadałeś...? ;-)
mozesz mic równiz zaklejony syfem smoczek w zbiorniku
byłes tym w ogole na komputerze...??

kamilkol20- w twoim przypadku jestes zmuszony dac auto do mechanika zajmujacego sie starymi dizlami na sprawdzenie wszysrkiego - kat wtrysku a przede wszystkim wtryski do demontazu i weryfikacji pod kątem pylenia...i ogolnej pracy. jesli nie masz sprzetu sam nic nie wymyslisz ze srubokretem w reku... komutera u ciebie sie nie podepnie bo nie ma do czego zostaje tylko i wyłacznie dlubanina mechaniczna...
_________________
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
 
 
 
kamilkol20 
Czytacz


Silnik: 1,9 D
Wiek: 23
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Zamość (LZA .....)
Wysłany: 2011-12-23, 10:22   

kamilkol20- w twoim przypadku jestes zmuszony dac auto do mechanika zajmujacego sie starymi dizlami na sprawdzenie wszysrkiego - kat wtrysku a przede wszystkim wtryski do demontazu i weryfikacji pod kątem pylenia...i ogolnej pracy. jesli nie masz sprzetu sam nic nie wymyslisz ze srubokretem w reku... komutera u ciebie sie nie podepnie bo nie ma do czego zostaje tylko i wyłacznie dlubanina mechaniczna...[/quote]

byłem u fachowca co się wlasnie tym zajmuje i stwierdzł scięcie klina na wale,przestawienie rozrządu cos poprostu jest problem z rozrządem ;/
_________________
http://www.golf3.pl/topic...l20-vt56371.htm
 
 
 
SotoM 
POMOCNIK
SAMEGO SIEBIE



Silnik: BRD
Pomógł: 147 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 4049
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-12-23, 10:45   

moze miec racje... to dosc uciazliwa i standardowa usterka w tych silnikach... wystarczy ustzawic rozrzad na znaki i bedzie wszystko jasne...
_________________
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
 
 
 
Bradley 
Fanatyk
klekleklekleklekle


Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 49 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1124
Skąd: Bielsko-Biała / Katowice
Wysłany: 2011-12-23, 14:18   

SotoM napisał/a:
powiedz jeszcze ile ty km tym samochodem robisz np: do szkoły (podejrzewam -widząc twój wiek).
jesli robisz bardzo małe odcinki to moze nawet i 10L jarac . ale osobiscie sprawdził bym wskazania paliwa.

W tygodniu robie odcinek 10km w jedna strone i 10km w druga dziennie, w weekend trasa tam i spowrotem po 60km i obecnie spalanie srednie wynosi dokladnie 6l. Pewnie straty w rozgrzewaniu samochodu rekompensuja mniejsze opory toczenia, bo mam teraz opony o szerokosc 175 zamiast 195 :P

powerqqq napisał/a:
Wymieniłem przepływomierz, zawór egr, zawór n75

Te czesci wymieniales na chybil-trafil?

powerqqq napisał/a:
i błąd (000575) nieszczelność w układzie dolotowym lecz już nie wyskakuje bo się okazało że źle był podłączony zawór egr


Zawor EGR nie ma fizycznego polaczenia z zaworem n75 przez ktorego awarie najczesciej wywala blad 575 i to nie jest nieszczelnosc w kolektorze tylko za duze cisnienie w kolektorze.
powerqqq napisał/a:
jak delikatnie wciskam gaz to dojdzie mi do 120km/h i nie chce jechać dalej, nie łapie mi trybu awaryjnego.

Wszystko wskazuje na to, ze jednak lapie ;)

Jesli po podpieciu do komputera w grupie silnikowej nie ma zadnego bledu to prawdopodobnie jest to usterka mechaniczna. Zle poskladany rozrzad, wycieki paliwa (na przelewach lubi podciekac), warto tez wymienic profilaktycznie filtr paliwa. Koszt niewielki, a jakosc paliw robi swoje.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
 
 
 
powerqqq 
Berbeć

Silnik: 1.9 tdi
Wiek: 22
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2011-12-24, 10:27   

Może to być wina pompy wtryskowej że on mi tyle pali?

[ Dodano: 2011-12-26, 02:58 ]
Odświeżam temat. Czy może być wina takiego spalania przez pompę wtryskowa? Bo teraz mi pali jeszcze więcej około 16 litrów na 100 km. ?
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska