logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: palio
2014-03-22, 14:17
wysokie obroty dziwny pedał gazu
Autor Wiadomość
bujs 
Berbeć

Silnik: 1.4
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Opole
  Wysłany: 2011-07-08, 14:58   wysokie obroty dziwny pedał gazu

Dzisiaj jechałem moim golfem 1.4 93r. wymijałem auto dałem dużo gazu i po wyminięciu pedał gazu stał się jakby bardzo miękki i luźny a obroty mam zbyt wysokie i przy hamowaniu leciutko spadają ale minimalnie obroty mam około 1250 (te aktualne od dzisiaj).Po wyłączeniu silnika (odpala normalnie) dalej to samo z początku jakies pare sekund niby normalnie i po chwili znowu na około 1250 ( na luźnym biegu też)co może być przyczyną?
 
 
 
prezesik 
Paweł


Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Pomógł: 203 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 4770
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2011-07-08, 17:13   

za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy. Prawdopodobnie on zbyt mocno wysuwa ramię przepustnicy i obroty są wysokie.
Sprawdź jak się auto zachowuje po odpięciu czujnika temp. (4-pinowy w króćcu skąd wychodzą węże na chłodnicę)
Napisz jaki efekt tego zabiegu.
_________________
golf sprzedany :-(
 
 
 
bujs 
Berbeć

Silnik: 1.4
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-07-09, 10:41   

prezesik25 napisał/a:
za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy. Prawdopodobnie on zbyt mocno wysuwa ramię przepustnicy i obroty są wysokie.
Sprawdź jak się auto zachowuje po odpięciu czujnika temp. (4-pinowy w króćcu skąd wychodzą węże na chłodnicę)
Napisz jaki efekt tego zabiegu.


zaraz to sprawdzę . Dzisiaj rano odpaliłem auto i miał bardzo niskie obroty przy hamowaniu zgasł 3 razy potem jak silnik się nieco nagrzał` miał już wyższe

[ Dodano: 2011-07-09, 12:09 ]
A więc odpiąłem czujnik temp. i auto jakby normalniejsze miało obroty na początek 950 potem zaczęły rosnąc do 1000 i tak zostały tylko minimalnie falowały.już się ekscytowałem, że może problem rozwiązany i wiem co jest ale gdy wróciłem po przejechaniu 1,5 km wpiąłem czujnik i sytuacja była taka sama jak bez niego czyli od 950 do 1000 i stoi i obroty minimalnie falują (tylko, że silnik był już lekko nagrzany bo 30 min nim jeździłem). Dodam , że odkąd kupiłem golfa 8 mies temu to czujnik temperatury pokazywał od 70C do max 75 C tylko mi to nie przeszkadzało bo wiedziałem,` że w tych granicach jest ok auto normalnie chodziło i grzało fajnie.Kurde nie wiem co może być......:(

[ Dodano: 2011-07-10, 11:43 ]
wczoraj odłączyłem akumulator na 10min rano jak odpaliłem było ok miałem 1000 obr.Przedtem miałem ok 950. nieznacznie falują ale pojawił się inny problem przy skręcaniu spadają obroty im więcej się skręci tym więcej spadają tak jakby pompa wspomagania za dużo brała prądu`.
 
 
 
prezesik 
Paweł


Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Pomógł: 203 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 4770
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2011-07-11, 16:42   

Wymień czujnik temp i będzie po problemie. To on ci takie figle płata.
Piszesz, ze jak go odłączyłeś to obroty się ustabilizowały, a więc to on jest przyczyną tego stanu rzeczy w twoim aucie.
_________________
golf sprzedany :-(
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska