logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: palio
2014-03-22, 18:35
Problem z golfem 3 GTI 2.0
Autor Wiadomość
Michu4 
Berbeć

Silnik: 2,0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Rawicz
  Wysłany: 2011-04-14, 19:04   Problem z golfem 3 GTI 2.0

Witam posiadam golfa 2.0 z 1995 roku myślę, że oznaczenie silnika to jest AGG ( może sie myle ). Mój problem wygląda następująco:

Odpalanie auta
Na zimnym silniku :
zimą palił jak pszczółka od strzała, jak już się nim przejechałem temp doszła do 90 st zgasiłem go i poczekałem chwile to następne odpalenie było ciężkie tzn strasznie długo kręci obroty wzrastają i spadają tak jakby nie mógł załapać. Myślałem, że może rozrusznik, albo jakiś czujnik problemy stwarza, męczę się z tym od dłuższego czasu do tej chwili wymieniłem:
- kopułkę bez palca
- czujnik temperatury
- rozrusznik ( szczotkotrzymacz , tulejka, magnez, bendix, przekładnie )

Moje typy na przyczynę takiego zachowania padły w tej chwili na rurę dolotową w moim modelu z rury dolotowej wystaje króciec pod który podpina się takie gumowe kolanko ( jeśli dobrze myślę jest to coś w rodzaju odmy poprawcie mnie jeśli się mylę). W tej chwili zakupiłem taką rurę, czekam na paczkę. Co na ten temat sądzicie czy to może być przyczyną.
Jak nie to gdzie jej można szukać.

Pozdrawiam i dziękuję

[ Dodano: 2011-04-14, 19:05 ]
Aha zapomniałem dodać ze w aucie też jest instalacja LPG w tej chwili rozregulowana dlatego jej nie używam. Dlatego temat jest w tym dziale
 
 
 
trollu 
GTI driver


Silnik: 2.0 ADY
Pomógł: 56 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 2440
Skąd: SKL/Cz-wa
Wysłany: 2011-04-16, 11:30   

mogłeś wrzucić fotę tej rurki ale pewnie chodzi o odmę, wg mnie raczej nie powinna być przyczyną, chociaż jak silnik dostaje lewego ciągu to przepływka oszukuje i może mieć zbyt ubogą mieszankę. jak problem będzie się powtarzał na gorącym silniku to ja bym sie zainteresował czujnikiem położenia wału. często padają w ADY i AGG
_________________
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
 
 
 
Michu4 
Berbeć

Silnik: 2,0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-04-16, 20:20   

Witam dziękuje za odpowiedz tutaj daje linka do zdjęcia z silnikiem takim jak mój. Chodzi o rurę idącą z filtra powietrza do przepustnicy, czujnik położenia wału nie wpadł bym na to, a jeśli jest coś z nim nie tak to vag coś mi pokaże ??

http://www.fotosik.pl/pok...79ac5a1548.html

[ Dodano: 2011-04-16, 20:23 ]
Dodam żeby nie było zgrzytów zdjęcie pozwoliłem sobie zapożyczyć od kolegi z forum ( od którego kupiłem nawet rurę dolotową i zaciski :] )
 
 
 
pablomed 
POMOCNIK


Silnik: Vento 2E
Pomógł: 403 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 5869
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2011-04-16, 23:13   

Dawno ją powinieneś podłączyć do odmy dziwne że w ogóle zapala a poza tym silnik ciągnie nieprzefiltrowane powietrze tamtędy co mu nie służy. tak to ma wyglądać: http://img20.allegroimg.p...6/83/1428468388
 
 
Michu4 
Berbeć

Silnik: 2,0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-04-17, 01:01   

moją rurę mam zabezpieczoną taśmą żeby właśnie nie ciągnął tego lewego powietrza , zdaje sobie sprawę z tego ze tak nie powinno być dlatego staram się znaleźć taka rurę od dłuższego czasu, auto kupiłem takie zaniedbane i małymi kroczkami je ogarniam

druga sprawa panowie
na zdjęciu w obudowie filtra jest czujnik w ściance od czego on jest, bo u mnie oczywiście jest obudowa nie od tego modelu ( też właśnie poszukuje takiej obudowy)
pozdrawiam
 
 
 
pablomed 
POMOCNIK


Silnik: Vento 2E
Pomógł: 403 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 5869
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2011-04-17, 19:44   

czujnik temperatury powietrza zasysanego IAT, dość ważny powinieneś mieć
 
 
Michu4 
Berbeć

Silnik: 2,0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-04-18, 23:41   

No dziś założyłem nową rurę dolotową nic nie ma poprawy jeszcze jutro muszę wykombinować coś z tym czujnikiem IAT może to coś da

[ Dodano: 2011-06-13, 15:38 ]
Byłem ostatnio na diagnostyce silnika sprawdzanie kompresji itd . Jeśli chodzi to ogólna kondycja silnika jest bardzo dobra. diagnosta doszukał się tego, że są złe świece założone wiec je wymieniłem na odpowiednie i do tego wyszło że przeplywka jest niewiadomego pochodzenia i w momecie odpalania daje dziwne dane, wiec tez ja wymieniłem na hitachi używkę i za dużo się nie zmieniło.koledzy mam prośbę czy ktoś może mi pokazać jak wygląda czujnik który znajduje się w obudowie filtra powietrza, ponieważ mój wygląda jak czujnik temperatury płynu chłodzenia tylko jest na 2 piny czekam na odpowiedź pozdrawiam
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska