logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Paweu
2013-02-17, 15:22
Bębny jak zdjac
Autor Wiadomość
akwodahs 
Berbeć

Silnik: 1.6 ABU
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-05-22, 19:57   Bębny jak zdjac

Witam, pytanie dla większości forumowiczów trywialne. Przymierzam się do ściągnięcia bębnów, celem przesmarowania szczęk, bo piszczą mi hamulce z tyłu przy odpuszczeniu pedału. Nigdy tego nie robiłem, a wolałbym przed robotą mieć dokładne info jak się ściąga bębny. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
 
 
prezesik 
Paweł


Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Pomógł: 203 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 4770
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2010-05-22, 20:03   

Zdejmujesz kapselek, wyjmujesz zawleczkę, odkręcasz śrubę i ściągasz bęben.
_________________
golf sprzedany :-(
 
 
 
pawelek03576 
Gaduła


Silnik: 1,8 GL AAM+LPG
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 587
Skąd: wójcice
Wysłany: 2010-05-22, 20:38   

prezesik25 napisał/a:
Zdejmujesz kapselek, wyjmujesz zawleczkę, odkręcasz śrubę i ściągasz bęben.

dosyć ogólna odpowiedź ale wydaje mi się że jeśli nie wiesz jak ściągnąć bęben to możesz mieć problem z założeniem go bo trzeba wyregulować luz na łożyskach a do tego trzeba już troche praktyki i jeszcze poszukaj na forum co i jak bo w jednym z tematów jest opisane jak odblokować mechanizm kasowania luzu szczęk a to bardzo pomaga w ściągnięciu bębna ( bez użycia młotka )
 
 
 
kermid 
Badacz tematu


Silnik: 1.4
Pomógł: 13 razy
Wiek: 25
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 228
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-05-22, 21:18   

http://forum.vwgolf.pl/vi...=118939&start=0
 
 
 
jerro 
Czytacz

Silnik: AEA 1.6/75KM
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 41
Skąd: K-Koźle
Wysłany: 2010-05-23, 00:05   

http://forum.vwgolf.pl/vi...=118939&start=0
Oczyść całość i nałóż trochę smaru pod te sprężynki pokazane na zdjęciu nr 11. Porusz kilka razy szczękami, żeby rozprowadzić smar. U mnie po takim zabiegu przestało piszczeć.

Na koniec regulacja luzu łożysk -tył
- dokręcić mocno nakrętkę obracając jednocześnie w obu kierunkach tarczę lub bęben, jest to konieczne w celu osadzenia łożysk w bieżniach, następnie poluzować nakrętkę.
- z powrotem dokręcić nakrętkę tak, aby można było jeszcze poruszyć wkrętakiem podkładkę nakrętki ( na rysunku pokazano, że ma się przesuwać w bok)
- w tym położeniu nałożyć zabezpieczenie nakrętki i wsunąć nową zawleczkę, jeżeli zawleczka nie daje się włożyć, należy nakrętkę nieco dokręcić, ale podkładka nadal powinna dawać się przesuwać
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska