logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Paweu
2013-02-17, 16:22
Jak Naciagnac reczny hamulec....
Autor Wiadomość
Aron87 
Berbeć

Silnik: 1,4
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Katowice
  Wysłany: 2008-10-14, 09:15   Jak Naciagnac reczny hamulec....

Mam problem potrzebuje sie dowiedziec jak podciagnac hamulec reczny gdyz słabo trzyma...
 
 
 
niuteq 
Czytacz

Silnik: 1,9TDI 1Z GL
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 36
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 2008-10-14, 09:17   

slyszalem ze w srodkowym tunelu gdzies za popielniczka tylnia sa jakies 2 sroby ktorymi sie podciaga reczny
 
 
 
Mermit87 
Badacz tematu
Mój Białas


Silnik: 1.6 AEK 101KM
Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 228
Skąd: Sosnowiec/Kucbork/W-M
Wysłany: 2008-10-14, 09:32   

Dokładnie, jak wyjmiesz popielniczkę z tunelu środkowego będziesz miał 2 śruby, spróbuj je dokręcić, jeżeli Ci to nie pomoże to zobacz przy szczękach, może masz już okładziny wytarte i dlatego nie trzyma, u mnie był właśnie taki przypadek. ;-)
_________________
=>Mój były Białas<=

=>Mój były MK3<=
 
 
 
RangerDN 
Czytacz

Silnik: 2.0 GTI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 125
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2008-10-14, 09:46   

jedynie sie naciaga pod popielniczka w srodkowym tunelu.. Pozdrawiam
_________________
http://www.golf3.pl/topic...-gti-vt4141.htm Moj Golfik
 
 
 
Aron87 
Berbeć

Silnik: 1,4
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-10-14, 13:46   

:-) Dzieki Wszystkim za pomoc , udało sie :-D . Pozdrawiam!
 
 
 
Robjunior 
Czytacz


Silnik: 1.8 AAM 75 KM
Wiek: 25
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 68
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 2008-10-14, 19:20   

Witam

Mam też taki problem z tym, że mi naciągnięcie nic nie pomogło :/
Jak wogole sprawdzić czy te okładziny są już wytarte gdzie i jak ich szukać ??
Ale ja jestem ciemny jeżeli o auta chodzi :P
 
 
 
Mermit87 
Badacz tematu
Mój Białas


Silnik: 1.6 AEK 101KM
Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 228
Skąd: Sosnowiec/Kucbork/W-M
Wysłany: 2008-10-14, 20:37   

Dokładnie to chodzi o okładziny na szczękach :-) , musisz zdjąć tylne kolo, zdjąć bęben, zanim zdejmiesz, to zdejmij tą osłonkę łożysk (takie wypukłe, nie wiem jak to sie nazywa profesjonalnie :wstyd: ) tam trzeba odgiąć taka zawleczkę i delikatnie wyjąć łożyska, później zdejmij bęben i już będziesz widział szczęki, jak by się okazało ze masz już te okładziny bardzo wytarte to musisz wymienić na nowe, to od razu do szczęk warto tez kupić zestaw sprężynek.
U mnie właśnie po wymianie szczęk ręczny zaczął działać jak należy. :-)
_________________
=>Mój były Białas<=

=>Mój były MK3<=
 
 
 
Hellboy 
Czytacz

Silnik: 1.8T 150KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 142
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-11-10, 01:03   

Witam! Wymieniłem wczoraj szczęki hamulcowe - chrobotało mi cos w tylnik kole podczas hamowania, myslalem ze sie szczeki skonczyly, ale po wyjeciu okazalo sie ze sa w calkiem dobrm stanie, jednak założyłem nowe. Chrobotanie ustało, hamulce hamują lepiej, jednak ręczny cos do dupy. Zanim wymieniłem szczęki kiedy podczas jazdy zaciągnąłem ręczny, tylnie koła mi się blokowały, po wymianie czuć ze auto troche hamuje ale jedzie dalej. Tak samo, z zaciągniętym ręcznym autem da sie ruszyc (przed wymiana sie nie dalo). No i do tego po wymianie lewarek recznego szedl o wiele wyzej niz przedtem. dokręciłem te srubki od regulacji, bo myslalem ze cos pomoze, czuc ze ręczny chwyta nizej, jednak kół nie blokuje. Myslałem ze cos źle złożyłem w bębnie, jednak zajrzałem dośrodka jeszcze raz i wszystko jest na swoim miejscu. Myślałem tez ze klocki jakieś do kitu, ale są tej samej firmy co przedtem. Zresztą hamując pedałem hamulce dają radę lepiej niż wczeniej. Wie ktoś co się mogła stać? (co mogłem zepsuć?). Z góry dziekuje za opinie.
 
 
 
Marek87 
Czytacz

Silnik: 1,6 ABU + LPG 55kw
Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 137
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2008-11-11, 14:16   

Może cylinderki Ci padły u mnie też ręczny nie chwytał i zaciągał się wysoko, słabe były hamulce z tyłu i okazało się,że cylinderki do wymiany są z tego co pamiętam to nie wielki koszt jest
 
 
Hellboy 
Czytacz

Silnik: 1.8T 150KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 142
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-11-11, 21:38   

ale z tego co wiem cylinderki chyba nie maja wpływu na hamulec ręczny? No i gdyby były złe to hamulec nożny też by nie działał a działa..

podczas zaciągania ręcznego mam wrażenie jakby linka się rozciągała (wiem ze to niemozliwe ale tak to odczuwam). Moze to byc wina źle założonej linki od ręcznego na szczęke? czy wogóle by w takim wypadku nie dzialal
 
 
 
centaur5 
Berbeć

Silnik: 1,6 benzyna
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 14
Skąd: pomorze
Wysłany: 2008-11-12, 19:04   

Kolego może po prostu pada ci linka skoro dobrze wszystko złożyłes Jak piszesz poprawiła sie jakość hamowania więc musi to byc linka może źle złożona lu wkrótce padnie
 
 
Hellboy 
Czytacz

Silnik: 1.8T 150KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 142
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-11-13, 00:22   

tez nad tym myslalem. Tylko dziwi mnie to ze przed zalozeniem nowych szczek hamulec dzialal jak nalezy;/ chyba jeszcze raz wszystko rozkręce i sprawdze;/
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska